Fleet Access

Klanten beoordelen ons met een 8.8

Heeft u een vraag? Bel ons gerust 088-0123300

Zoekresultaten

1. Voertuigcriminaliteit in Nederland: hoe CCV, Kiwa en VbV samenwerken aan meer veiligheid

Inhoudsopgave   Wat is voertuigcriminaliteit precies? De rol van CCV, Kiwa en VbV in voertuigbeveiliging Waarom deze samenwerking cruciaal is voor de branche Wat betekent dit voor jou als autobezitter of wagenparkbeheerder? Hoe helpt Fleetaccess bij het beveiligen van voertuigen? Veelgestelde vragen (FAQ)   Wat is voertuigcriminaliteit precies? Voertuigcriminaliteit draait allang niet meer alleen om gestolen auto’s. Denk ook aan ...

 

2. Automotive keyless entry: gemak of risico?

Waar gaan we het over hebben in deze blog?   Wat is automotive keyless entry? Relay attack: zo werkt de moderne autodief Wat maakt een keyless entry systeem kwetsbaar? Hoe bescherm je je auto tegen relay attacks? De oplossing van Fleetaccess: Keyless Protector Wat is automotive keyless entry? Automotive keyless entry is een technologie die ervoor zorgt dat ...

 

3. De impact van de uitfasering van 2G-netwerken op voertuig beveiligingssystemen

Zoals we weten is technologie voortdurend in beweging. Omdat technologie vooruitstrevend is zullen oude technologieën wegvallen of niet meer ondersteund worden. Zo ook bepaalde netwerken waar gebruik van gemaakt werd. Eén van de veranderingen van de afgelopen jaren is de uitfasering van 2G-netwerken. Hoewel deze netwerken lange tijd een betrouwbare ...

 

4. Nieuwe regelgeving verhoogt financieel risico bij diefstal bestelbussen

Ondernemers met een bestelbus staan in 2025 voor een flinke uitdaging. Door het verdwijnen van de BPM-vrijstelling voor bestelauto’s met een verbrandingsmotor worden de financiële gevolgen van diefstal aanzienlijk groter. Omdat de BPM niet is meeverzekerd in voertuigen die voor 1 januari 2025 zijn aangeschaft, ontvangen gedupeerden een fors lagere ...

 

5. Innovaties in risicobeheersing met het diefstalrisicomodel van het CCV

In de strijd tegen voertuigcriminaliteit wordt een geavanceerd diefstalrisicomodel uitgerold in de verzekerings- en autobeveiligingssector. Dit model kan het risico op autodiefstal nauwkeurig beoordelen en de verzekerbaarheid van voertuigen optimaliseren. Diverse data over voertuigeigenschappen en diefstalstatistieken worden in dit model gecombineerd, waardoor verzekeraars en autofabrikanten hier beter op kunnen inspelen.    Wat ...

 

6. Uitsluitend de beste merken: Fleetprotect

Fleetaccess heeft al jaren ervaring in de voertuigbeveiligingsbranche. Hierbij focussen we ons altijd op maximale kwaliteit en een goede prijs-kwaliteitverhouding. We leveren de beste producten voor de beste prijs. Daarom werken we alleen samen met merken waarvan we weten dat ze aan onze hoge eisen voldoen. In dit blog lichten ...

 

7. Steeds meer diefstal van elektrische en hybride Toyota’s

In ons nieuwsbericht over het toegenomen aantal autodiefstallen in 2022 schreven we al dat van alle elektrische en hybride automodellen de Toyota RAV 4 het populairste model is onder het dievengilde van Nederland, gevolgd door de Toyota C-HR. Uit recente cijfers van het Verbond van Verzekeraars blijkt dat het aantal ...

 

8. Gebrek aan diefstalbeveiliging Kia en Hyundai zorgt voor problemen

In Amerika is nog maar eens duidelijk geworden hoe belangrijk het is om je auto van goede diefstalbeveiliging te voorzien. Nadat een groepje jongeren een filmpje op TikTok plaatste waarin ze laten zien hoe makkelijk het is om een Kia of Hyundai te stelen, is het aantal autodiefstallen van deze ...

 

9. Het mooiste rolstoelbusje van Nederland bij Fleetaccess

Fleetaccess beveiligt voertuigen van ieder kaliber en elke prijsklasse. Tóch komen bepaalde voertuigen vaker voor dan anderen, zoals bedrijfsbussen en auto’s uit het premium segment. Mercedes is dan ook een merk dat ons zeker niet onbekend is, maar de Mercedes V-Klasse van Ralph is geen doorsnee V-Klasse. Ralph Stoové is schrijver ...

 

10. Wat is een Klasse 4 Alarm?

  Een klasse 4 alarm wordt vaak op vele manieren geïnterpreteerd, want het lijkt in eerste instantie op een logische opvolging van een klasse 3 alarm. Dat is niet waar, want een klasse 4 alarm kan als standalone klasse alarm worden geleverd of als uitbreiding op het klasse 3 alarm, eventueel ...